ilonaasbeauty

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Ilona ♥ - 3 november 2013 22:03

Som jag oftast numera börjar mina blogginlägg med så säger jag en en gång FÖRLÅT för min dåliga uppdatering under höstlovet! Jag tänkte iaf berätta lite kortfattat om vad som hänt osv   Det kommer upp bilder imorn c;


Måndag: Jag åkte hem från mormor och rensade mina kartonger i garaget. Sen städade jag mit rum osv för Stefhanie och hennes pappa skulle komma c: Sen på kvällen så pratade jag och Steff bara.


Tisdag: Jag och Stefhanie tog bussen in till Boden och gick runt lite på stan. Sen åkte vi hem och såg på 2 filmer som typ va asläskiga cx Nämen dom hette Fright night & Fright night 2. Steff somnade under den andra...haha   


Onsdag: Vi sovde typ till 11 sen såg vi på film, dom hette Hannah med H och Linas kvällsdagbok. DOm var typ...konstiga ^^ Sen vid 3 så åkte vi in till Boden igen och handlade till våran fest som vi skulle ha hemma hos mig på torsdagen. Senare på kvällen så såg vi på 2 filmer, Jennifers body och Charlie st.Claud Vet att jag skrivit om den första förut, men dom båda var asbra och som vanligt så somnade Stefhanie under den andra   


Torsdag: Mamma, pappa och mina syskon åkte iväg på morgonen så jag och Stefhanie började städa inför våran fest. Vi möblerade typ om hela huset cx Sen när vi var klara så duschade vi och gjorde oss klara. Vid 7 så började vi dekorera så det skulle bli läskigt eftersom det skulle va en halloween fest. Sen gjorde vi bålen klar och väntade på att folk skulle komma. 

Festen blev typ inte världens bästa men...vi gjorde typ inte så mycket ^^

På kvällen så sovde Julia över och vi 3 typ dampade oss haha! Sen sovde vi alla i mina föräldrars säng för den är såååå stor   


Fredag: Jag, Julia och Steff slöade hela dan fram till halv 4 då Julias pappa skjutsade in oss till Boden så vi kunde hänga där ett tag :P

När vi skulle åka hem så hoppade vi på fel buss så vi fick gå en bra bit för att komma hem till mig...Mitt fel ^^

Sen så sovde Julia över en gång till och vi dampade oss ännuuuuu meeeeer än förra natten cx


Lördag: Vi vaknade tidigt, eller typ vid 11^^ för att jag och Stefhanie var tvungna att städa allt efter festen..o.o

Så vi låste in Julia i sovrummet eftersom hon fortafarande sov xD Sen städade vi osv
Pappa och Steffs pappa Jocke kom typ vid 12..då åt vi pizza.
Sen *snyft* så skulle Stefhanie och Jocke åka hem :'c 

Saknar henne...  

Men sen skjutsade vi hem Julia och jag pappa Elvin och Isolde åkte på ICA och köpte godiiiiiiis :D

På kvällen så typ nötte jag 90210 serien! Den är bara fööööör awesome.


Söndag: Jag har bara slöat hela dagen och sett på 90210 cx

Inget intressant direkt...


Men nu måste jag sova eftersom skolan börjar imorn     


Så godnatt mina sötnosar, btw ska försöka att vara mer aktiv på bloggen men kan inte lova er nå :/


XOXO   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som bloggar om mode, skönhet, tips, min vardag, foton osv osv c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards