ilonaasbeauty

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2013

Höstlov!

Av Ilona ♥ - 25 oktober 2013 20:38

Vet att jag haft dålig uppdatering igen och jag är verkligen ledsen för det..

Men iaf så har det här varit väääääärldeeeeens bästa dag.

Först så fick jag skjuts till skolan cx
Sen hade vi väldigt konstig svenska, vi skulle läsa 2 o 2 i nån bok.

Sen så gick vi till badhuset, vi var bara 5 tjejer från både 7a och 7b som badade :o

Men det gick bra ^^

Sen så sminkade vi oss efter badet, jag och Cornelia sminkade oss som katter :P

När vi kom tillbaka till skolan så hade vi lunch, men vi åt inte för det var nån äcklig vitlöks fisk   

Efter "lunchen" så fortsatte vi se på Scary Movie 5 som dom som inte badade redan hade börjat se medans vi badade.

Vi fick ju ha med oss läsk, godis, chips osv osv idag :D fast jag hade inte med mig nåt för jag åt upp mitt godis igår när jag väntade på bussen xD

Vi skulle egentligen sluta klockan 1 men istället så fick vi sluta halv ^^

Så då väntade jag på Emmy för vi skulle gå till stan och chilla lite. Jag köpte lite godis för jag kände att jag behlvde det   

Sen gick hon till bussen och jag gick till mina föräldrar som oxå var på stan, så vi handlade osv

När vi kom hem så packade jag min väska till mormor och städade klart mitt rum.

Sen hämtade mormor mig och vi åkte och köpte sushi   och jordgubbsvin, alltså alkoholfri då!
Jag ska ju stanna hos mormor och morfar till på söndag.

Men iaf så fick jag 2000 kr av morfar!!   Så jag kan shoppa loss imorn då jag och mormor ska ta en heldag i Luleå. Fast mamma ska sätta in pengar på mitt kort oxå så jag kan handla vinterkläder.

Men helt seriöst! Jag är aaaaasglaaaad just nu c:


Nu ska jag stänga av datan & se film med världens bästa mormor och morfar!   


Ha de bra sötisar   


Btw det är höstlov idag ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ilona ♥ - 26 november 2013 20:46

Idag har typ varit en asdålig dag tills jag kom hem.. Skolan var tråkig som vanligt, sen när skolan sluta så stanna jag och Julia i musiksalen och va lite weirda cx jag ramlade från en pall och slog mitt knä i golvet :c Sen så gick jag till bussen...

:)

Av Ilona ♥ - 26 november 2013 08:31


Sitter och väntar på Julia nu. Vi ska ha skolans val, alltså handboll. Suck har inte ätit nån frukost känns typ som att jag ska svimma eller nå :/ Men kanske kommer ett inlägg ikväll :) XOXO ...

-.-

Av Ilona ♥ - 23 november 2013 12:13


Vackert Julia :D

Av Ilona ♥ - 23 november 2013 11:31

Haha igår va så bäst! Julia sov över hos mig och vi typ dampade oss som vanligt cx Idag så ska vi ta kvart i 6 bussen till stan och möta Saga & nåra andra... Sen hämta ut biljetterna till Hunger Games 2! Vi ska vi köpa asmycke godis på kb :D Nu ...

Av Ilona ♥ - 22 november 2013 18:00

Äntligen helg :D Världens jobbigaste vecka asså... Nu ska jag egentligen städa mitt rum men orkar fan inte, ser på på Paradise hotell istället. Asså den serien är bara drama o.o tjerna ba bråkar om killarna hela tiden och man ba whataaafuuuck? ...

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som bloggar om mode, skönhet, tips, min vardag, foton osv osv c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards