ilonaasbeauty

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Ilona ♥ - 18 oktober 2013 12:49

Hallojjsan igen   

Nu har jag astråkigt SO lektion...:c
Fast jag har redan gjort klart mitt arbete så jag typ låtsas göra nå innom skolan på datan   
Men egentligen så bloggar jag, kollar ask, instagram osv ^^

Btw så ska jag börja lägga ut videos på vfm, youtube och såklart här! 

Men ja...nu ska jag stänga a datan typ.

Ses babes!     

Av Ilona ♥ - 18 oktober 2013 11:40

Sorry everybody!
Jag har verkligen inte haft tid att blogga för det har varit en vääldigt stressig vecka.

Me en liten uppdatering kan jag iaf hinna med ;)

Förra helgen så tapetserade vi mitt rum så det är nästan klart nu! Yeeey :D
Sen har jag bara haft läxor i veckan...
Fuck skolan :c

Men i helgen så ska jag va ensam hemma! Mamma och pappa jobbar, sen ska mina syskon va hos mormor..
Så ikväll ska jag baka, se på film, dunka musik på Max volym och äta godiiiiis :D
Sen imorn så ska Juliuuus sova över! Vi ska ha filmmaraton c;

Men nu ska jag gå till datakillen och fixa min fucking glapp-dator -.-

Ses sötisar ;*

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som bloggar om mode, skönhet, tips, min vardag, foton osv osv c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards