ilonaasbeauty

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Ilona ♥ - 6 oktober 2013 20:37

Förlåt att jag inte skrivit nå i helgen, men jag har inte haft tid..:/

I fredags så hade jag kvalitetstid med mamma och pappa, vi åt jätte god mat och såg sen på Warm Bodies och åt godis :D

Sen i lördags så var jag med mina syskon för att mamma och pappa skulle städa ute i garaget och deras barnvakt va upptagen..*suck*
Men sen åkte jag till mormor och morfar och myste lite c:

Idag har jag städat mitt rum och slappat xD
Jag såg en film som hette Jennifers Body med Megan Fox och Amanda Seyfried. Den va läskig, eller mer äckligt läskig o.e

Men nu laddar jag ner iTunes på datan...igen för jag råkade ta bort det cx
Sen ska jag ladda ner lite musik.
Men efter det så ska jag träna :D
Fick ett tränings set av mamma igår, detr en stor lila yoga boll, en röd yoga matta, 2 st 2 kg hantlar och sen 2 st 4 kg :)
Ni anar inte hur länge jag velat ha det!!

Men nu ska jag gå så puss på er sötisar! <3

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som bloggar om mode, skönhet, tips, min vardag, foton osv osv c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards