ilonaasbeauty

Alla inlägg under september 2013

Av Ilona ♥ - 30 september 2013 15:14

Sitter utanför bilden och väntar på att Emmy ska sluta...
Vi ska gå till stan och shoppa lite, sen ska vi ta bussen hem till mig! :)

Jag har typ as himla ont i huvudet... :c
Men skitsamma.

Puss <3

Av Ilona ♥ - 30 september 2013 09:27

Sitter i skolan...
Vi har nyss haft engelska prov..;3
Nu ska va gå till idrotten fast jag ska inte vara med för jag har ont i halsen.

Men aja vi hörs!
Puss     

Av Ilona ♥ - 29 september 2013 21:34

Helluuu alla som läser det här! :D

Tänkte ba göra ett snabbt inlägg.
Idag har jag typ höst-städat mitt rum! Det blev jätterent o.o
Sen har jag bara slappat osv

Imorn ska jag på stan med min bästa kompis Emmy efter skolan! c:
Jag ska byta mina byxor och shoppa lite saker, det kommer komma bilder sen! ^^
Sen ska vi oxå typ fika nå & sånt.

Nu ska jag duscha, vet att jag duschat varje dag i helgen men jag gör de alltid på helgerna..vet inte varför men cx
Sen ska jag ha ansiktsmask, dricka te och se på True Blood   

Men vi ses! c:

Puss   

   Haha fina läppar man har då xD

Av Ilona ♥ - 29 september 2013 11:14

Hejsan!
Tänkte lägga ut ett snabbt inlägg igårkväll men jag somnade i soffan cx
Men det va inte nåt speciellt jag hade tänkt skriva c;
Igår såg jag på filmen Burlesque, den är såååå gryyymt bra. Love it!!
Sen åt jag popcorn som blev typ asbrända...haha jag suger på att poppa popcorn i gryta ^^

Sen nu i morse så såg jag på Remember me, den var så konstig i början men slutet...det var såååå hemskt :'c grät typ i hundra år...nämen den var väldigt sorglig.

Idag ska jag bara ta det lugnt hela dan, orkar inte göra nå annat..ska typ se på tv/film och dricka cola light cx
Imorn på skolan har vi nå himla engelska prov....fast är ganska bra i engelska så jag behöver inte plugga iaf! :D

Men ja...ni kan ju kolla in nån av filmerna för dom var vekligen aaasbraaa! c:

Puss & Kramis <3

 
Vill ha sommar igen... :c inte nån himla iskall vinter!

Instagram: Ilonasweetiee
Ask: Ilonaaafallemark
Kik: Ilonasweetiee

Av Ilona ♥ - 28 september 2013 15:09

Jag tänkte då visa vad jag köpte på stan idag. Jag köpte inte så mycket för dom stängde osv men jag köpte lite iaf c;
Byxorna var för stora så jag ska byta dom typ imorn eller på måndag!

Byxor från Kappahl 199 kr

 

Torrshampoo från Kicks 89 kr

 

Tröja från Lindex 149 kr


   

Så det var allt jag köpte idag c:
Somsagt så måste jag byta byxorna!

Men nu ska jag se på tv och äta popcorn ^^
Ni får hare så bra!

Puss och Kramis <3

Av Ilona ♥ - 28 september 2013 10:49

Tänkte lägga upp typ "dagens-outfit" så aa... c:

Vet att jag har en smutsig spegel menmen ^^

Tröja: Stadium
Byxor: Gina Tricot
Converse: Present
Man ser inte conversen men det är bara vanliga vita.

Puss och Kramis

Av Ilona ♥ - 28 september 2013 09:23

Idag är det äntligen Lördag! c:
Jag älskar lördagar..på nått sätt så är dom så mysiga cx
Iallafalll så är jag inte lika sjuk längre, har bara lite ont i halsen. Tror det var Justin Bieber skivan som gjorde mig frisk..haha cx

Idag ska jag till Luleå med mormor c: Egentligen skulle vi ju till stockholm men vi avbokade i Torsdagas så jepp...men då ska vi åka till stan istället och shoppa liite ^^
Det kommer säkert komma upp ett inlägg senare på vad jag köpte osv osv

Nu ska jag duscha(vet att jag gjorde de igår oxå men ^^), sen ska jag klä på mig och sminka mig c: 

Men ni får ha det så bra så ses vi!
Puss & Kramis 

Bjuder på en random bild oxå :P

Kik: Ilonasweetiee
Instagram: Ilonasweetiee
Ask: Ilonaaafallemark



Av Ilona ♥ - 27 september 2013 22:42

Hej igen! :D
Är typ jätte uttråkad nu så...ja ^^

Makeup

Rouge eller Bronzer? Svar: Bronzer

Läppglans eller Läppstift? Svar: Läppstift, läppglans kladdar så mycket..o.o

Eyeliner eller mascara? Svar: Mascara!

Foundation eller concealer? Svar: Använder inte foundation så ofta men concealer varje dag så...CONCEALER! c:

Body

Parfym eller body splash? Svar: Body splash

Body lotion eller body butter? Svar: Hmm...jag vet inte riktigt...kanske body lotion

Fashion

Jeans eller mjukisbyxor? Svar: Det beror på...på idrotten vill jag ju inte ha jeans direkt..cx

Kortärmat eller långärmat? Svar: Båda...beror på vädret

Klänningar eller kjolar? Svar: Inget, hatar båda o.o

Abercombie eller Hollister? Svar: Kan inte välja...men har bara från abercombie än så länge...men älskar hollister oxå...så det år bli båda ^^

Hår

Plattat eller lockigt? Svar: Typ båda, gillar att ha lite småvågigt ibland men oftast vill jag ha det plattat

Ljust eller mörkt hår? Svar: Jag gillar mer mörkt hår på MIG SJÄLV, men det är fint med ljus på andra c:

Utsläppt eller uppsatt? Svar: Utsläppt! Passar INTE i uppsatt...

Så jaa..det var mina svar...c:


Nu ska jag kolla instagram och sen sova because iäm veeeeery tired! *gäsp*

Men hare så bra!
Puss & Kramiis <3


Instagram: Ilonasweetiee
Snapchat: Ilona.K
Ask: Ilonaaafallemark


 









Presentation


Jag är en 13 årig tjej som bloggar om mode, skönhet, tips, min vardag, foton osv osv c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards